Budujemy strategię ZPiT ZL w oparciu o przemyślany marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi
Marketing ZPiT w ujęciu profesjonalisty….
W dobie królującej elektroniki marketing wnika w codzienne życie Pojawia się w sieci, w TV, gazetach i mediach. Czy od niego zależy eksperckie zarządzanie zasobami ludzkimi? Trudno odnieść wrażenie, że tak nie jest. Wkład pracy podbudowany podejmowaniem celowych decyzji kształtuje obraz Zespołu. Kierownik ZPiT ZL – Pani Renata Hopa - prowadzi więc rozmowy indywidualne i grupowe wspomagające cały proces poznawczy. Na tej podstawie przechodzi do konkretnych działań służących wypromowaniu poszczególnych talentów u ludzi.
W grupie….
ZPiT ZL jako największy Zespół w Lęborku rywalizuje tylko z muzykami z innych miast. To przekłada się jednak na ogólnopolskie występy, gdzie zdobywa przeważnie I miejsca z naciskiem na zdanie:
- „za krzewienie kultury kaszubskiej”.
Pierwiastek pewnej innowacji zahacza w tej formie kontaktu o profesjonalnie przygotowane próby i zeszyty z nutami. Marketingowo docieramy zatem do milionów ludzi, którzy śledzą z najdalszych części kraju wszystkie postępy naszego Zespołu. Siła tkwi w prezentacji oraz sposobie wyrażania konkretnej ludowej treści.
W sieci!
Dostępność do social mediów i strony internetowej powoduje wywieranie wpływu na ruchy konkurencji, wzajemne śledzenie trendów, naukę, pobieranie wzorców oraz taneczne dokształcanie młodzieży.
Czy w ramach marketingu „Zespół się sprzedaje”?
- Odwiedź jest tylko jedna.
Ocenę naszych dokonań symbolizują udane popisy poza granicami kraju oraz w większych miastach na terenie Polski. Nasze argumenty w postaci skutecznych postów i zdjęć ukazują cały potencjał, który w dobie środków masowego przekazu wybiega poza regionalny szereg.
Marketing wymusza stałą rywalizację. Nigdy nie spoczywamy zatem na laurach. Ucząc się i bawiąc podnosimy stopnie zaawansowania scenicznego, gdyż zależy nam na podążaniu za trendami:
- mody i nowinek technologicznych.
Masz marketing – to nasza marka. Ona w relacjach z innymi grupami wybija się na prowadzenie. Wnikając w paletę sukcesów, nie przestajemy zabiegać o cele załączone w strategii ZPiT. A to motywuje wszystkich do jeszcze większego wysiłku i pracy własnej w określonej dziedzinie wiedzy.