Budujemy strategię ZPiT ZL w oparciu o przemyślany marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi

Utworzono: 18-02-2018
Budujemy strategię ZPiT ZL w oparciu o przemyślany marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi
Budujemy strategię ZPiT ZL w oparciu o przemyślany marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi
Budujemy strategię ZPiT ZL w oparciu o przemyślany marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi
Budujemy strategię ZPiT ZL w oparciu o przemyślany marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi

Marketing ZPiT w ujęciu profesjonalisty….

W dobie królującej elektroniki marketing wnika w codzienne życie Pojawia się w sieci, w TV, gazetach i mediach. Czy od niego zależy eksperckie zarządzanie zasobami ludzkimi? Trudno odnieść wrażenie, że  tak nie jest. Wkład pracy  podbudowany podejmowaniem celowych decyzji kształtuje obraz Zespołu. Kierownik ZPiT ZL – Pani Renata Hopa -  prowadzi więc  rozmowy indywidualne i grupowe wspomagające cały proces poznawczy. Na tej podstawie przechodzi do konkretnych działań służących wypromowaniu poszczególnych talentów u ludzi.

W grupie….

ZPiT ZL jako największy Zespół w Lęborku rywalizuje tylko z muzykami z innych miast. To przekłada się jednak na ogólnopolskie  występy, gdzie zdobywa przeważnie I miejsca z naciskiem na zdanie:

- „za krzewienie kultury kaszubskiej”.

Pierwiastek pewnej innowacji zahacza w tej formie kontaktu o profesjonalnie przygotowane próby i zeszyty z nutami. Marketingowo docieramy  zatem do milionów ludzi, którzy śledzą z najdalszych części kraju  wszystkie postępy naszego Zespołu. Siła tkwi w prezentacji oraz sposobie wyrażania konkretnej ludowej treści.

W sieci!

Dostępność do social mediów i strony internetowej powoduje wywieranie wpływu na ruchy konkurencji, wzajemne śledzenie trendów, naukę, pobieranie wzorców oraz taneczne dokształcanie młodzieży.  

Czy w ramach marketingu „Zespół się sprzedaje”?

- Odwiedź jest tylko jedna.

Ocenę naszych dokonań symbolizują udane popisy poza granicami kraju oraz w większych miastach na terenie Polski. Nasze argumenty w postaci skutecznych  postów i zdjęć ukazują cały potencjał, który w dobie środków masowego przekazu wybiega poza regionalny szereg.

Marketing wymusza stałą rywalizację. Nigdy nie spoczywamy zatem na laurach. Ucząc się i bawiąc podnosimy stopnie zaawansowania scenicznego, gdyż zależy nam na podążaniu za trendami:

-  mody i nowinek technologicznych.

Masz marketing – to nasza marka. Ona w relacjach z innymi grupami wybija się na prowadzenie. Wnikając w paletę sukcesów, nie przestajemy zabiegać o cele załączone  w strategii ZPiT. A to motywuje wszystkich do jeszcze większego wysiłku i pracy własnej w określonej dziedzinie wiedzy.

 

Przejdź do góry strony