Branding ZPiT ZL – to nasza nowoczesna - wirtualna - marka!

Utworzono: 13-01-2019
Branding ZPiT ZL – to nasza nowoczesna -  wirtualna -  marka!
Branding ZPiT ZL – to nasza nowoczesna -  wirtualna -  marka!
Branding ZPiT ZL – to nasza nowoczesna -  wirtualna -  marka!
Branding ZPiT ZL – to nasza nowoczesna -  wirtualna -  marka!

W sieci!

Przystępujemy do promocji ZPiT ZL, ale do internetowej rzeczywistości podpinamy określenie specjalistyczne –  czyli marketingowe. Zamysł rozciągania całej pajęczyny zdjęć i tekstów rozchodzi się więc w sposób natychmiastowy, dzięki kreatywnej pracy całego Zespołu, podłączonego do  całościowego  świata wirtualnego. XXI wiek – to czas bogatej świadomości na temat zasad współistnienia sztuki, tańca i śpiewu – w spójnej wizji artystycznego obrazu. Czytelnik – odbiorca – domaga się, bowiem impulsu, który otrzymuje w telefonie komórkowym, laptopie, aby w ciągu kilku sekund sprawdzić nasz zasięg.   

Profesjonalne ujęcie!

Autorskie teksty ukazują zatem relacje z podróży, popisów scenicznych i prób, aby oddawać ducha tworzącego nowy wymiar art. – przestrzeni. To ZPiT ZL wnika w jej ramy, buduje kaszubską markę, aby  w określonym przedziale czasowym zapukać do twych  wirtualnych drzwi. Zespół nie lekceważy Internetu, Zespół zna jego moc i siłę. Pewnie, dlatego już podczas wyjazdów autokarowych, hotelowych noclegów  - promuje własne wytwory artystyczne, gdyż nakreśla znaczący ślad  pięknej  pracy.

Dzieci  to podstawa!

ZPiT ZL  - to także scena przyciągająca dzieci. Ich rola, zakres kreatywności, obiektywizm sceniczny i zapał – to gwarancja sukcesu. Młodzi ludzie i dorośli – dopełniają więc schematyczności kaszubskiej, aby ujęcie holistyczne przyciągało innych do konkretnej  marki.

Produkt – Zespół.

Moc- Internet.

Obieg informacji – cały świat.

Występy – w każdym zakątku kuli ziemskiej.

Przestrzeń kaszubska!

Strona internetowa, konto na facebooku, Insta – to kanały do przekazywania  cennych informacji. Marketing wymaga, bowiem konkretnych ruchów kierownika Zespołu, Pani Renaty Hopy, aby w globalnym zarządzaniu zbiorowością twórczą docierać do rzeszy naszych zwolenników. Precyzja wyboru grupy docelowej mieści się więc w tym wszystkim, co proponujemy na występach publicznych, gdzie język kaszubski, stroje i instrumenty, podbijają serca  zgromadzonej publiczności.

Przejdź do góry strony